mandag den 26. juni 2017

5 glæder fra ugen, der har været

 Jeg glædes over, at ÆldsteDatter kan plukke en sådan skønhed og tage med, når værtinden skal forkæles med en buket fra haven.
 Jeg glædes over at have denne lille familie rendende rundt over alt, højt pippende og vildt skrabende.
 Jeg glæders over at komme hjem til en kat, der ligger i skyggen af Løvefod og sover på en sådan måde- ren yoga.
 Jeg glædes over at kunne grave røde hjerte kartofler op og nyde dem med smør, salt og dild.
Jeg glædes over min vilde have, der bugner af roser, skvalderkål og brændenælder. New Dawn er blevet så stor, at hun nu kan strække sig over portalen ÆldsteDatter har skabt af krogede grene.

Og så glædes jeg over, og er evig taknemmelig over, at have en Søn, jeg kan ringe til, når computeren gør sære ting. Han kan altid få den til at gøre det, jeg gerne vil have den skal, Så takket være ham, kunne jeg udgive ; 5 glæder fra ugen, der har været også på denne blæsende Mandag i Juni.

10 kommentarer:

  1. Du har jo meget at glædes over. Og det bedste er, at det minder mig om, hvor meget jeg har at glæde mig over. Jeg er vild med dine 5-glæder-indlæg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg rigtig glad for at høre :) Jeg vil så gerne have at disse indlæg skal inspirere, at vi deler - så tak , Eva :)

      Slet
  2. Ene skønne sommerglæder!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også bare en ganske særlig årstid :) Men faktisk har alle 4 årstider, deres glæder :)

      Slet
  3. De små glæder er på sin vis lige så store som de store.
    Giver det mening?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det giver meget mening for mig :)

      Slet
  4. Tak for din søn gjorde det muligt. Nu når både billeder og ord var klar, og giver mig så stor varme, glæde og kærlighed.
    Jeg bliver varm om hjertet af dine dejlig 5 glæder fra uge 25/2017

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er heldig at han altid kan finde ud af hvad der er galt :) Glad for du finder glæde herinde, meget glad :)

      Slet