tirsdag den 6. juni 2017

Hele denne uge

Jeg giver jer denne buket og holder lige en uges pause, igen, fra Bloggen. Jeg beklager, men jeg kommer tilbage. Husk at gribe sommeren og nyd lyset, luften, blomsterne og alle duftene. Husk at spise de første kartofler, og nyde de røde jordbær. Dyp tæerne i havet og lig helt stille på en græsplæne mens du kigger op på skyerne. Ja, gør det, du drømte om, da det var Januar og sommeren var så langt væk, at du dårligt kunne huske hvordan den er.Nu er den her !

7 kommentarer:

  1. Jep, sommeren skal gribes lige nu! ❤️
    Rigtig god pause!

    SvarSlet
  2. Tak, fordi du lige mindede om det, - jeg har knapt registreret, at det er nu!
    God pause til dig.

    SvarSlet
  3. Tak jeg stornyder både sol, jordbær, nye kartofler og farvernes udvikling. Nyder det inden alle insekterne kommer og genere os, når vi er derude.
    Jeg ønsker dig en dejlig uge.

    SvarSlet
  4. God pause Miri, og skøn buket. Jeg holder også længere blogpauser i tiden, vil hellere bruge tiden ude i min have, som også stornydes.

    SvarSlet
  5. Håber du får en god uge Miri. Jeg nyder! Hvor er det skønt, at det er nu det er nu.
    Kh Lisbet

    SvarSlet
  6. Vil prøve at huske det hele, går ligesom og venter...på sommer!!! Men det er jo nu, så i aften skal der løbes i skoven, og bades i søen:) God weekend til dig.

    SvarSlet
  7. God pause - og jo, jeg husker at nyde sommeren :-)

    SvarSlet