mandag den 3. juli 2017

5 glæder fra ugen der har været

 En hest ude i det Danske sommerland, der gerne ville snakke lidt med os, der var på udflugt og trængte til at strække benene.
 De høns, de høns - de er alle vegne og kræver opmærksomhed, larmer, skraber og fylder, men hvor giver de dog meget liv og glæde.
 De stor blå Klokker fra Skoven, så mægtige i højde og opmærksomhed, at de bare kan stå alene på brændeovnen.
 Dinosaurspor i indkørslen ! Ej, pjat "bare" en høne, men så vidt jeg husker, mener man at fuglene er efterkommere af fortidens dinosaurer.

Sommer forsøgt bevaret gennem at blive tørret og gemt til vinterens the.

6 kommentarer:

  1. Dejlige "skud" fra uge 26/2017 - Der er både glimt af sol, lune, regn, glæder, hygge, ro, kærlighed. Kunne godt fortsætte med beskrivende ord der kommer til mig, de vil alle være superlativer. Tak, det er dejligt at have med til en arbejdsuge, hvor travlheden er intens, ferie og årsafslutning, og ja, en del af mit job er afhængig af vejret, så vil helst have tørvejr og solskin i juli, så er der tid til at holde ferie :-), men bundlinjen er jo ikke enig med mig.
    God uge 27/2017

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kan lægge så mange fine ord i mine billeder, glimt fra min uge :)
      Jeg håber din ferie også vil indeholde sol og blå himmel - vi krydser fingre :)

      Slet
  2. Skønne, skønne billeder! Så dejligt at se din have og dyrene - og de smukke blomster, du finder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte :) De små glæder er jo dem der fylder i mit liv og jeg bliver glad af at dele dem og endnu gladere, når søde mennesker, som dig, skriver tilbage til mig :)

      Slet
  3. Dejlige billeder med mange nuancer. Jeg elsker, at du skriver "udflugt" under hestebilledet, - jeg ville nok have tænkt gåtur (måske endda tvungen/kedelig motion), men du er på udflugt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Farver, lag, uro, stilhed- du har ret, der er mange nuancer. Så berigende at få dine ord på det jeg deler :)

      Slet